Dobogókő Expressz

2011.04.02. 14:34

Az idei első szabadtéri bringázás kitűnő társaságban telt. Myke, Tepó, Bálint és jómagam 9:20-kor indultunk az első tavaszi kirohanásra a Nella kerékpárbolt elől. 

Tartottunk tőle, hogy Tepóhoz képest túlságosan kispályás társaság vagyunk, ezért már a városból kifele odatettük magunkat. Nekem sohasem látott számok villogtak a kilóméterórámon, ezek szerint valamit érhetett az a néhány eddigi görgözés. 

A hegy aljában aztán a várakozásoknak megfelelően a három titán megindult felfelé (vagy inkább én maradtam le, mint a borravaló), de azért megingás nélkül felmentem. Különösebben nem volt nehéz, egyszerűen csak nem ment gyorsabban a bicikli! :) 

Mire felértem a srácok már kipihenték magukat, egy kis energiaszelet és fotózás után indultunk is lefelé. Jómagam középen tehén jelmezben:

Szuromi Gyuri bácsi - a legendás országúti versenyző - éppen ekkor ért fel, lefelé jó ötletnek tűnt megpróbálni követni. Látszott a rutin rajta, nagyon szépen vette az íveket. Sajnos lefordult Esztergom felé, így nélküle folytattuk az utat. A lefelé szakaszon is van egy pár emelkedő, így előrementem, hogy a mászásnál ne kelljen rám várni. A fiúkat meglepte ez a tempó, persze a ballaszt ami rajtam van itt jól jön! :) (Tepóhoz képest +15kg)

Hazafelé egyenletes tempóban haladtunk. Végül egy kis kalóriafeltöltés következett a célnál. 

A legmeglepőbb Myke teljesítménye volt, aki mostanában egyáltalán nem bringázik, utoljára novemberben ült biciklin. Ehhez képest elsőnek ért fel Dobogókőre, a mászás során mért eddigi 40 perces egyéni csúcsától 2 és fél percnyire maradt csak le! Hazafelé is volt egy-két megindulása, amit csak néztünk! Bálint szintén nagyon jól ment, pedig ő hivatalosan kosárlabdás. Tepóban még benne volt egy előző napi visegrádi menetet, plusz a Szupermaraton is éreztette hatását, ezért nem jött be a papírforma (azt gondoltuk lenyom mindenkit). A magam teljesítményével elégedett vagyok. Felfelé mindig is béna voltam, Nagyatád pedig nem hegyi verseny, ezért nem aggódom. A két órás görgőzés végén pedig sokkal jobban szoktam szenvedni, viszont a mai menet nem viselt meg. 

Először próbáltam ki az ADAMO nyerget is szabadban. Rendkívül jó így is! Kényelmes és nem zsibbaszt! Arra viszont érdemes figyelni, hogy az eleje kicsit szélesebb, mint a normál nyereg, ezért a belső comb tövét dörzsölheti, de nem vészes. Hosszabb távon egy kis vazelin megoldja. A vékonyabb bélésű bringásgatya is megoldás lehet. 

Táv: 73.84km, Idő: 2:47:51 (netto), Szint: 709m, v.avg: 26.39 km/h, v.max: 60,5 km/h, p.avg: 143/min, p.max: 166/min, Brutto idő: + 8.5 perc (megállásokkal)

 

(Fotó: Myke by iPhone4)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://op-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr312793724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.04.02. 17:07:30

Jó menet volt!
Igen, jól nyomtad, főleg lefelé. Utolérhetetlennek bizonyultál.

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.04.02. 19:55:22

Köszi, de lefelé a kő is tud gurulni, ezt bármikor elcserélném egy jó mászótudásra!

Egyébként tényleg nagyon király nap volt!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.04.02. 20:40:48

Nagyon király lehetett így együtt,közösen tekerni egyet.
Ha egyszer vége harcképes leszek én is szívesen mennék.Olyan alkalmat kell majd találnom amikor nekem extra speed horror edzés lesz kiírva,Nektek meg egy lazítós,regeneráló nap.Ez esetben talán közel lesz majd a tempónk :):):)

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.04.02. 21:10:26

@PecsiPeter: Felfelé majd jössz velem a hátsó szekcióban, lefelé majd megvársz minket Pomáznál...:)
Síkon pedig nem lesz gond!
süti beállítások módosítása