15. hét - összefoglalás

2011.04.25. 22:20

 Kicsit megkésve, de beszámolok erről is. 

A hét eleje szokás szerint edzés szempontjából nehéz ügy, a legtöbb munkám ekkor van, de legalább kipihentem a hétvégi megpróbáltatásokat. 

Úszás tekintetében eldöntöttem, ha csak egyszer tudok a héten menni, akkor a 3.8 km-t igyekszem lenyomni. Ez pénteken sikerült meglepően könnyen 25m-es medencében. 

Szombaton kicsit kibővítettem a bringás körömet. Az új kör 13 km-rel hosszabb, de 250m-rel több szintet tartalmaz. (Térképet ld. a következő hétnél). Nagy része kis forgalmú utakon, jó minőségű aszfalton megy, amit néhol azért tarkít egy-két tankcsapdákkal tarkított szakasz, de azért elmegy. Egyedül elég nyugdíjas tempó sikeredett, de a táv (113 km) és a szint (975m) miatt ez is jól elfárasztott.  

A hosszú bringát igyekszem egy rövid futással zárni. A "depó" 15 perc körül szokott lenni, mivel a bringát biztonságba kell helyeznem az időjárásnak megfelelő futóruhát pedig ilyenkor szoktam keresgélni. 

Vasárnap a Szigeten nyomtam négy kört, nyugis 6 perces kilikkel mentem, de legalább a pulzus viszonylag lent maradt, az átlag 142/min lett. Az óvatos menetnek más oka is volt, már az elején éreztem, hogy a jobb bokámmal nem stimmel valami. A futás után otthon még rosszabb lett, be is dagadt. Ilyen még soha nem történt. A fájdalom olyan jellegű volt, mint amikor a régi cipőkkel szenvedtem az erősen pronáló lábammal. Valószínűleg a cipőm kezdte elveszíteni a csillapítását, meg is néztem, kb. 900km van benne. Nem így kellett volna észrevennem, ciki! :) Rendeltem újat, amíg megjön nem is merek hosszút futni. 

Summa: 9 óra 20 perc

 

A bejegyzés trackback címe:

https://op-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr382855152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása