Arena antifog drop

2011.04.25. 22:45

Leteszteltem Witch által ajánlott párásodás elleni cseppet. 

Tökéletesen működött!

A pontos használatát még ki kell tapasztalnom. Először csak egy-egy cseppet tettem az üveg belső oldalára és ujjal szétkenve megszárítottam. Aztán úgy gondoltam ez nem lesz jó, mert belenyúltam, így belecseppentettem 5-5 cseppet és így szárítottam meg. Az uszodában konstatáltam, hogy ez sok lehetett, mert homályos a lencse, vastagon áll benne a beleszáradt lé. Kitöröltem törölközővel, így viszont elkenve teljesen tejfehér lett! :) Végül kimostam a vízben, kicsöpögtettem belőle a vizet és így vettem fel. 

A jó megoldás valahol 3 csepp körül lehet, ami teljesen beteríti a lencséket, azaz nem kell ujjal segíteni, viszont nem vastag rétegben szárad meg. 

A próba viszont még a fenti szerencsétlenkedés után is fantasztikus eredményt hozott! A 90 perces úszás végén is tökéletesen átlátszó maradt a szemüveg, ami hihetetlen! 

Ráadásul most tényleg szinte ingyen van! Itt vettem 499 Ft-ért, úgy látszik nem kell senkinek ezért leárazták! :) 

Egy üveg cucc durván 100 alkalomra elég, úgyhogy nem érdemes felvásárolni az egész készletet! (3-3 cseppel számolva lencsénként, ha minden úszás előtt lekezeljük a szemüveget, de állítólag egy kezelés tovább tart).

Szóval ARENA antifog drop: 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://op-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr472855197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása