FÉLÚTON… (70.3 – a kötelező kör!)
2011.06.13. 23:38
Féltáv Budapest közepén!
Nem gondoltam volna, hogy sikerül logisztikailag összehozni, de végül egész jó lett! :)
Ha valakinek egy ilyen multisport edzés a szíve vágya a
kivitelezéshez ez egy tipp.(Jobbító javaslatokat szívesen látom a kommentekben!)
Ironman felkészülésben a féltáv olyan, mint a maraton előtt lefutni a félmaratont. Melegen ajánlott! Sajnos féltávú versenyekkel nem vagyunk elkényeztetve.
Az idén Kisköre biztosan jó lesz, de talán picit közel van Nagyatádhoz, nekem pedig egyéb okokból sem jó, de Myke javaslata – mely szerint a féltáv highly recommended! – megerősített benne, hogy ezt le kell nyomni az IM előtt.
Az utóbbi pár hónapban folyamatosan törtem a fejem, hogyan lehetne ezt megoldani? Kritérium volt, hogy ne kelljen elutazni sehova és egyedül is meg tudjam csinálni. Az alábbiakban egy emlékezetes nap története és egy recept azoknak, akik már betolták a piros pirulát és kíváncsiak milyen mély a nyúl ürege! :)
Az akció napjaként Pünkösd hétfőt tűztem ki (ennek előnyeit ld. később!).
Előző nap este hétkor még nem tudtam hogyan tudom beszerkeszteni a kocsi csomagtartójába a bringát, de végül sikerült. Szépen összepakoltam és vártam a reggelt…
Kelés 5:00 helyett 5:10-kor (átkozott szundi gomb!). Az
összes izo-t reggel kevertem be, arra az esetre, ha éjszaka be kell mennem a
melóhelyre és borul a program. A betöltögetés a különböző kulacsokba kicsit
elhúzódott, úgyhogy mindjárt egy kis késésbe keveredtem. Hátrány, hogy a startig
nem volt túl sok idő, ezért jól meg kellett gondolni mit reggelizik az ember.
Nekem a reggeli kicsit túlméretes lett, a két nutellás gofrival, amit még
néhány kanállal az üvegből gondosan lefojtottam, plusz rá a tej. Ez később kisebb
problémát okozott, de ekkor még okos ötletnek tűnt.:) Bepakoltam a többi cuccot
is a bringa mellé, majd indulás…
A terv alapvető része, hogy a bringa az úszás és a futás alatt a kocsi csomagtartójában van, úgy, hogy kívülről nem lehet látni (az üléseket nem ér ledönteni). Viszont az is fontos, hogy ne kelljen az elrejtéshez ripityára szedni. Szerencsére sikerült megoldani úgy, hogy csak a két kereket kellett kivennem, de ehhez ferdeszögben a baba ülésével meg kellett támasztanom.
SWIM
Tehát anyuka jámbor egyterűjével (az ártatlan látszatot a hátsó
ülésen bent hagyott két ülésmagasítóval is megtámogattam) melynek mélyén ott
lapult az elfogó vadászgép TT bike, 6:30-kor érkeztem a szőnyi úti BVSC
uszoda elé.
A cél szentesíti az eszközt, ezért választottam ezt az uszodát, amit egyébként nem túlzottan kedvelek a lepukkant öltözője, sötét uszodatere és ennek kicsit ellentmondó 1700 Ft-os belépője miatt. A vizesblokkot már megcsinálták, ez pozitívum - legutóbb még borzalmas állapotok uralkodtak itt. Lehet korábban is jönni, 6:00-kor nyitnak, de hát nem én lennék, ha időben érkeztem volna…:)
Saját lakatot érdemes hozni a szekrényre (lehet bérelni is, de ez macerás) és érdemes korábban legalább egy úszóedzés keretében meglátogatni az intézményt, hogy ne élesben kelljen bolyongani a folyosókon. Az 50 méteres medencéről ne is álmodjunk, ott mindig edzés van. Jobb, ha eleve a 25 méteresre készülünk, az mindig rendelkezésre áll. Maga a medence nem rossz, csak sötét, úgyhogy „open water” feelinget ne várjunk, maximum valami zivatar előtti Gyékényes hangulatunk lehet itt.
Becsobbantam a vízbe, majd
T1
Kicsit éreztem a vállizmokat, de jól voltam. Az öltözőig két emeletet kell mászni egy labirintuson keresztül közben vártam, hogy szédelegni fogok, de nem volt ilyen. Az öltözőben felrángattam magamra a triatlon mezt (az úszást sima úszógatyában nyomtam) és a kompressziós izéket, ami vizesen kisebb birkózássá fajult - szerencsére nem látott senki - majd irány a kocsi.
Ott betoltam 1/3 szelet PowerBar-t, 1 Nutrixxion gélt (Szilvásváradon adták, rém rossz) és kb. fél liter vizet. Ezek közül egyikre sem lett volna szükség hála a derekas reggelinek, de ekkor még ragaszkodtam a lefektetett frissítési tervhez. Majd átrongyoltam a következő állomáshelyre a Városligetbe. A Közlekedési Múzeum előtt álltam meg. Kipattantam és összeraktam a bringát, kulacsok a helyükre, cipő, sisak, indulás. (Még soha nem sikerült hátsó kereket betennem anélkül, hogy nyakig olajos ne lennék, ezért vittem egy pár gumikesztyűt – ez jó ötlet volt)
A bringázás miatt nem mindegy melyik napon és napszakban
történik a féltávú edzés. Hétvégén valamelyik nap (talán szombat?) a Petőfi
Csarnokban bolhapiac van. Ekkor öngyilkosság ide jönni, ugyanis megbénul a
környék. Parkolóhely nincs, mindenhol emberek, esélytelen, hogy itt negyvennel
veressünk időfutam pozitúrában, vagy előbb utóbb minket vernek meg. Ezért jött
kapóra a Pünkösd hétfő. Ha nincs piac, a népek kb. 10-11 körül jönnek ki
sétálgatni, múzeumot látogatni, bringázni, ezért érdemes eddig befejezni a
kerékpáros részt. Ez simán működik, ha nyitásra megyünk az uszodába. A futás
nem probléma, azt mindig meg lehet csinálni. Hétköznap egyébként bármilyen
napszak jó mindkettőre.
A T1 depó idő onnan, hogy kiléptem a vízből az első
pedálfordulatig 36 perc volt. Ez a transzfer a gyenge pontja a szimulációnak,
de a fent leírt műveletek sajnos ennyi időt vesznek el. Talán lehetett volna
kicsit pattogósabban is, de edzés szempontjából a 20 vagy 36 perc már úgyis
mindegy. A közeli reggeli és a tej miatt a bringa megkezdéséig többször kellett
WC-re menni, de tekerés közben már nem kellett megállni.
BIKE
A bringapályától féltem. Az egészet azért mertem bevállalni, mert amikor itt futottam, gyakran láttam egyesületi mezben bringásokat itt kőrözni. Egyébként eszembe nem jutna ide ilyen jellegű edzést tervezni. Pedig ha jól belegondolok, erre igen jók a feltételek és ezt a gyakorlat is igazolta.
A kör pontosan
A pálya a következőképpen néz ki (saját tempókkal kommentálva, ami persze mindenkinek más lesz):
A múzeum előtt enyhe emelkedő, itt lehet begyorsítani (az ábrán jobbra fent). Az első kanyar előtt betontömbök és behajtani tilos tábla jelzi, hogy innentől parkoló autókra nem kell számítani, az aszfalt kiváló. A kanyar után van a pálya legmagasabb pontja, idáig izomból gyorsítva az enyhe lejtőt 32km/h-val támadhatjuk meg.
A kanyarig folyamatosan gyorsítva az Olof
Palme sétány
Ezen a szakaszon legfeljebb kukás- vagy rendőrautóval találkozhatunk (minden szökőévben), egyéb motoros járművek ki vannak tiltva. Az úttesten sétálókra viszont figyelni kell, de az út nagyon széles, biztonsággal kerülhetők. Az útminőség továbbra is kiváló. A lejtő vége árnyékos, itt figyelni kell! A végén 40km/h is lehet a sebesség. A kanyar előtt kettőt váltottam vissza, majd satufék.
Kigyorsítás előtt
A BKV mellett rendőrautók, taxik jöhetnek erre igen ritkán.
Az aszfalt itt a legrosszabb, de a kisebb sebesség miatt nem vészes, bár kicsit
rázkódhat a bringa. Majd jön a kanyar, amiből 23 km/h-val tudtam kijönni. Innen
az első
A leírást azért részleteztem ennyire, mert teljesen meglepő módon néhány kör után baromira elkezdtem élvezni ezt a kőrözést! Tiszta Forma-1 feeling kerített hatalmába a kigyorsításoknál, és ahogy bevágódtam a 37-tel a kanyarba, az nagyon állat volt! Ember és jármű alig volt, a pálya kb. fele árnyékos, és nagyon gyorsan zajlik minden. A Garmint úgy állítottam be, hogy 7.5 km-enként (5 kör) új kört indított, így nem kellett a számolással foglalkoznom, de sima km-óra is megteszi. A három óra hihetetlen gyorsan eltelt, végig egyenletes tempókkal. A pulzus/sebesség görbén megszámolható a 60 kör! :)
Közben az előírt terv szerint ment a frissítés:
Húsz percenként 1/3 PowerBar szelet (70 kcal) + kb. 140ml víz (utólag kiszámolva), közötte szintén 20 percenként 140 ml Vitargo (40 kcal). Összesen 935 kcal ment be, tehát durván óránként 300 kcal. Most már kiderült számomra, hogy ennél többet nem tudok bevinni, hiába írja minden amerikai könyv a 450-500 kcal-t, ez számomra lehetetlen (a hamburgerzabálóknak megy?). A koncentráció jó volt, kb. 8.2% (kicsit lehetett volna több víz).
A végére
T2
Igyekeztem gyorsan szétkapni a bringát, és átvedleni futóvá, de így is 15 perc 8 másodperc volt, amíg mindent elrendeztem.
Malacka biciklije :)
Megtévesztés
céljából tettem a kocsival egy fals kört a múzeum előtt és átálltam egy másik
parkolóhelyre, ha esetleg valaki látta volna, hogy bepakolom a bicajt. A
futáshoz kulacsövet vettem fel, négy darab két dl-es kulaccsal, kettő
Vitargo-val, kettő vízzel töltve. Volt nálam 2 PowerBar gél és egy magnézium
is. A depózásnál benyomtam egy DextroEnergy gélt (még a VB csomagból), ami
egész jó volt, és 4-
RUN
Az első körben meglátogattam a bokrot (normál színű, kb. 1dl – tehát jól voltam hidrálva).
A mozgás az elején még jól ment, de már az első körben éreztem, hogy kicsit tele van a gyomrom. A kerékpáros frissítést utólag is jónak gondolom, viszont a reggeli sok lehetett és túl közel volt a rajthoz.
A futópálya a bringapályával megegyezik.
Az autómentes
részen ugyanúgy az úttest közepén szoktam futni, mint ahogy a bringán mentem, csak
ahol troli jár, illetve a múzeum előtt megyek fel a járdára. Egy kör
Mint említettem, úgy éreztem a hasam tele van, ezért az első
betervezett gélt 40 percél kihagytam. Az első óra viszonylag jól ment, de a
tűző nap egyre jobban zavart, bár hőség nem volt, csak 26-
A terv szerint 60 percnél meg kellett állnom a kocsinál kulacsot cserélni, de ekkor inkább már hűtési problémáim adódtak. Végül csak vizet ittam, és locsoltam magam. Az arcomat leöntve éreztem, hogy tömény sólé folyik róla. Sót nem pótoltam, mert a sótablettákat még nem vettem meg, de már itt megjegyzem, hogy mindenképpen kell majd az IM-en. Főleg a Vitargo mellett, ami csak szénhidrát, nincs benne elektrolit.
A következő egy órában kezdtem puffadtnak érezni magamat, pedig a bringa végén semmi bajom nem volt. Ezt még most sem értem pontosan, egyelőre a sok reggelit okolom elsősorban. Csak vizet ittam, gélre nem tudtam gondolni, a Vitargo-t sem kívántam. Úgy éreztem a kóla jót tett volna, de nem volt. Legjobban egy citromba szerettem volna belenyalni, talán túl sok volt az édes.
Gondolkoztam, vegyek e ki a kocsiból vizet locsolni magamra, de sajnáltam az időveszteséget, pedig ez kellett volna. Bár görcs nem volt, az utolsó körben benyomtam egy magnéziumot, csak úgy, hátha történik valami, persze semmi. Nincs mit szépíteni, a vége elég erőtlenre sikerült.
Az össz. idő végül 2:16:38 lett (
(ez a képen ugyan nem látszik, itt már túl vagyok a nyújtáson). Fogyasztás:
kb. 1200 ml víz, 300ml Vitargo, 1 ampulla magnézium.
EREDMÉNYEK:
Swim: 37:22 (1900m)
T1: 36:00
Bike: 3:01:40 (90km
–
T2: 15:08
Run: 2:16:28 (
Összesen: 6:46:38
Depók nélkül: 5:55:30
Normál depókkal versenyen, beleszámítva, hogy itt a hosszú
depó egyben plusz pihenést is jelentett, kb. 6:15:00 körüli időm lett volna.
ÉRTÉKELÉS:
Féltávon illik jobban „veretni”, mint IM-en, ezért az úszás és a bringa tempója szándékosan erősebb volt, mint Nagyatádon lesz.
A nagykönyv szerint a féltáv átlagos bringás pulzusa lesz az IM-en a max. pulzus, amit nem szabad túllépni, ez most megvan (143/min).
A mai nap után továbbra is tartható a tervezett 6.5 órás bringás időterv. Az úszás is rendben lesz.
A futás viszont sajnos gáz, mivel erre az idén nem volt időm, és jelenleg úgy érzem, egyben nem menne egy maraton megállás nélkül. Úgyhogy gyaloglás szinte biztosan lesz, megállás valószínűleg, lefekvés talán…J
A futáson mindenesetre a hátralévő időben még reszelni kell!
- Kaja bringán nem megy több mint 300 kcal/h
- Vitargo mellé kell a sótabletta!
- Bringánál az izo-t 8%-ra, futásnál 5%-ra kell keverni (ahogy Gyuláék is javasolják!)
- Kóla kell
- Locsolás (hűtés) nekem fontos (cipőt kímélve)
- Citrom kell a futópályára
-
A reggelizni ésszel!
Összességében nagyon tanulságos nap volt, érdemes volt megcsinálni. A kivitelezés pedig talán ad ötleteket másoknak is, akiknek hiányzik egy féltáv.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.06.14. 00:46:56
Nem csak a teljesítéshez hanem a mindenre kiterjedő és végletekig precíz beszámolóhoz is!
Ezek után a majdani IM beszámolót úgy képzelem több oldalon keresztül fogom olvasni itt :).
Szerintem jó időt mentél és okosan a terveid szerint ahogy eltervezed azt csinálod.
A logisztikát és minden egyebet nagyon profin oldottad meg,Öregbaka szobrot fog emelni Neked :) de szerintem még a versenyző profik is tudnának Tőled tanulni ezt-azt!
Nagyon komoly ez az egész!Le a kalappal!
Ugyanazt írom a végére mint amivel kezdtem:
GRATULÁLOK!
oregbaka 2011.06.14. 08:42:41
Csudajó a térkép az adatokkal. A görbe szenzációs. Jó szintűnek érzem a tapasztalat feldolgozást és az összegzést is:-)
Átjön a tudatosság és a tervszerűség. A bringás átlagsebességet én igencsak respektálom! Egy ilyen kanyargós pályán a folyamatos, dinamikus igénybevétel (gyorsítás-lassítás-gyorsítás)nagyon rontja az átlagot és nyeli az energiát.
Szerintem jól kezelted a váratlansági tényező adta inputokat is. Persze a végére belefásul az ember, de ezt tudjuk. Mindenkivel ez fog történni szerintem a mi kategóriánkban (kezdő, amatőr, első próbálkozó, álmodozó, stb.:-))
Számomra az is növeli a féltávod értékét, hogy egyedül, support nélkül csináltad. Bár egy kicsit neheztelek is. Ráértem volna és montival gurulhattam volna mögötted a futás közben. Adva a frissítőket! Így viszont megküzdöttél az egyedüllét okozta monotóniával is.
Petyának igaza van. A precizitás, a tervezés mestere vagy.
GRATULA!!!
WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2011.06.14. 09:41:12
Ilyen részletesen, nagyon király...
WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2011.06.14. 09:53:41
3 óra már jó...
myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2011.06.14. 10:25:44
A kocsival átgurulás tipikusan olyan, amire kevesen gondolonak, de nagyon okos :) Én is ilyen vagyok..
A bringás görbék és tempó is nagyon király.
Javaslom, hogy az úszás után majd Nagyatádon ne kezdj rögtön enni: ülj fel a bringára, és várd meg, hogy rendeződjön a pulzusod (első 10 percben +10 bpm lesz a normálhoz képest) és akkor kezd a kaját.
Gratulálok, ez szép volt! Lefekvés nem lesz!
kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2011.06.14. 10:48:22
(Pontosan 2 másodperccel korábban olvastam egy másik triatlonos blogon két kollégánk őszinteségrohamokkal kevert enyelgését. :D )
Jó ez a homemade verseny, én is csináltam már ilyet. Egy biztos, hogy nem mertem volna a bringát a kocsiban hagyni.
Kereket én se tudok tisztán cserélni, sokat tanulmányoztam ezt a videót, de nem tudom megközelíteni se:
www.youtube.com/watch?v=VeeOhkug0yg
Én a helyedben a Népstadionba mentem volna, az egy 1km-s körpálya, nulla árnyékkal. Sokkal pontosabban megmutatta volna mire számíthatsz Nagyatádon.
Frissítést akkor se hagyok ki, ha éppen úgy érzem, hogy kihányom tőle a belem. Muszáj enni és inni, anélkül biztosan megállsz.
Egyébként gratula!
Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2011.06.14. 12:06:12
A beszámoló pedig állat.:-)))
Ha megengedsz egy észrevételt, a bringa elején szerintem célszerű jól megsózótt szendvicseket enni. Akkor később jön el az undor az édestől, ráadásul sót is viszel be.
A megtévesztő újraparkolás nagyon durva:-))
@kombinat: :-)
PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.06.14. 14:07:52
a videóban a karakter nem kispályás!
bár nem tom,hogy a külsőt hogyan kapta le pillanatok alatt és vissza,én eddig ha új volt a külső gumi ami még nincs nagyon kitágulva akkor NAGYON nehezen megy fel a felnire.Bár valószínű,hogy vannak drágább gumák amiknél ez a rész is megoldott.
Másfél perc alatt kompletten kész az igen durva!
kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2011.06.14. 14:16:58
Open Corsa Evo cx, még Myke ajánlotta.
Vagy pedig gyenge vagy, edzeni kéne karra is. :DDDD
PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.06.14. 14:25:32
Hát igen.Sajnos ezt nem fogom kipróbálni mert 3X annyiba kerül mint a mostani gumám.
Proletároknak marad a gyúrás :)
vagy a lassabb defektjavítás.
kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2011.06.14. 14:28:06
PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.06.14. 14:33:03
Nebasszatokmár :):):) van olyan,hogy nemcsak magán a felnin tekersz hanem azon még van plusz valami is?
Na körül is nézek akkor :):):)
mata68 2011.06.14. 14:45:29
Magamban eddig sírtam-ríttam, hogy "csak" 15 km-es forgalommetes új aszfalton tudok gurulni. A 60 köröd és a múltkoti Öregbakával való tekerés közben beszéltek ezt megváltoztatták.
Most hétvégén valami hasonlóra készülök, a családom Dunántúlon lesz ballagáson, ráérek.
kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2011.06.14. 15:08:18
Hallottam történetet emberről, akinek lerobbant a bringája, vállára vette, aztán lefutotta a maradékot. :D
Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.06.14. 17:37:51
Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.06.14. 17:41:22
Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.06.14. 17:43:05
Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.06.14. 17:46:41
...azért lehet, hogy egy-két Polifoam-ot elrejtek a parkban...:)
Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.06.14. 17:52:34
A kocsival egyébként rátolattam egy tűzoltócsapra úgy, hogy nehezen lehetett volna kinyitni tőle a csomagtartót, valamint nekitámasztottam egy üres Pet palackot, hogy lássam ha hozzányúlnak. Így kb. 8-9 percenként elhaladva a kocsi előtt láttam, hogy érintetlen. Plusz ez egy olasz autó, a csomagtartó nyitója nem működik, csak én tudom, hogy kell kinyitni! :))
A Népstadion körről én is hallottam, de nem ismerem, egyszer megnézem, jól hangzik!
Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.06.14. 17:54:19
Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.06.14. 17:55:29
Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.06.14. 18:00:51
Az újraparkolást akkor tanultam meg, amikor 1998-ban vettem egy raclette sütőt a Duna Plázában (mögötte parkoltam), beraktam a Trabi csomagtartójába és visszamentem bevásárolni. Otthon amikor nyitom ki kulccsal a csomagtartót láttam, hogy a sütő nincs benne. Nyilván látták amikor betettem, és kivették mialatt visszamentem. Még a csomagtartót is visszazárták szépen... Azóta figyelek erre! :)
Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2011.06.14. 18:56:36
Ez nagyon durvaDDD Azt még megnézném.
Azt a sütőt biztosan a saját kocsidba retted, akkoriban sok Trabi futkozott, esetleg nem a Tiéddel mentél haza..., vagy tényleg ellopták.
IronSchwarczi · http://schwarczi.blog.hu/ 2011.06.14. 19:51:40
oregbaka 2011.06.14. 20:19:07
Most már biztosan nem lesz bakablog! Ilyen szintű precizitással én nem tudok posztolni és írni:-) Tehát nem is érdemes elkezdenem:-)
Mondhatni el és leblogoltat álmaimat:-(
Mással kell próbálkoznom.
Talán beállok katonának vagy valahol szagértek:-)
ironsun 2011.06.14. 21:59:17
Tibi(ke) 2011.06.14. 22:07:29
Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.06.14. 23:10:08
ezeken az apró fortélyokon, mindig derülök... de tök jogos mind!
PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.06.14. 23:47:13
Az első kerék nélküli tekerést én amúgy egykerekezésnek értelmeztem:)
myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2011.06.15. 15:09:33
PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.06.16. 01:11:22
Next blogos összeröffenésen nemcsak combosok lesznek(ezúttal meg is rúgva igaziból:)) hanem földharc is játszik majd:)
Kis karfeszítések,fojtások:)
:):):)
myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2011.06.16. 09:05:29
PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.06.16. 14:55:59
Megmondtam Neked a múltkor,ha harc hát legyen harc! ;)
kepfeltoltes.hu/110616/89kg_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
TÁMADÁS!
Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.06.16. 23:19:06
a zsírszázalék tényleg 24? (zokni nélkül mérd!)
PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.06.16. 23:42:52
De ez a mérleg egy nagyon olcsó és egyszerű darab ezért aztán kizártnak tartom,hogy megfelelő módszerrel mérné a zsírszázalékot:)
De amúgy rendes műszerrel mérve is igen magas lehet,simán 20% feletti.Azért még mindig van plusz háj bőven.Malackosztüm még részben megvan:)
Esetleg majd maybe next year:)