Nógrádi Gyors :)

2011.04.25. 23:23

Vasárnap reggel Kombinat-tal elindultunk az egy héttel korábban felfedezett edzőkörre: 

Fóton csatlakozott hozzánk Pécsi Peti (a.k.a Lelketlen Cyborg) cimborájával Tibivel. Rövid ismerkedés (és ökörködés :) után, nekivágtunk a csomádi emelkedőnek. Az útvonal tetszett mindenkinek, Veresegyház után több helyen egymás mellett tudtunk menni olyan kis forgalom volt. A többiek időfutam bringája egyébként sem tette volna lehetővé, hogy szorosan egymás szélárnyékában haladjunk, és pedig aki normál outival voltam gyakran leszakadtam a srácoktól. Így mindenki keményen dolgozott, senki nem utazott szélárnyékban. 

Kombinat különösebb erőfeszítés nélkül külsőtányér-kónuszon poroszkált mellettünk, időnként követhetetlenül megindult, csak Tibi bírta vele a lépést főleg a felfeléken. Pécsi Petinek pedig folyamatos szerénykedése ellenére már most aláírok egy 6 órás bringásidőt Nagyatádon! A magam részéről én maradok a 6 és fél óránál! :)) 

Néhány életkép a túráról:

 

A végén Peti és Tibi letértek Vác felé, mi pedig Kombinat-tal próbáltuk megúszni a zuhit, ezért nyomtuk ahogy bírtuk Pest irányába. 

Klassz túra volt, a magam részéről nem bánom a megállókat, egyrészt jó volt ökörködni, másrészt én így is jól elfáradtam! :) 

(113km, 975m szint, v.avg: 25 km/h - netto, p.avg: 137/min) 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://op-ironman.blog.hu/api/trackback/id/tr782855254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.04.26. 08:14:22

NAGYON király volt!
Az nem baj ha nem bolyozunk legalább többet erősödünk.Igazi triatlonos saját zsírján teker! ;)
Jók a képek ;)

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2011.04.26. 08:58:42

"Sosem fáradok el"
"100 kiló izom"
"Evil twin"
"A lejtőn nem gurul, ZUHAN!"

Rég röhögtem ennyit:)

Ivánnak köszönhetően végre megtaláltam az ideális bringást kört itt Pesten. ( nekem 125km)
A kivezető szakaszt kivéve alig láttunk autót, van sík rész, rakat emelkedő, ideális minden szempontból.

Heti egyszer bevállalom ezt...

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.04.26. 12:26:14

Sajnálom, hogy nem tudtam ott lenni, majd legközelebb...
Jót mentetek!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.04.26. 12:27:38

@kombinat:
jót bandáztunk és volt sok vidámság ez tény de kell is a minden napos stressz mellé az efféle lazítás :).
Én is szívesen megyek erre rendszeresen akár,és én is meg találtam a célom:
leszakítani Téged az emelkedőkön.
mindegyiken...
:):):)
süti beállítások módosítása